Kata Aluan dan Lokasi

Dihantar Oleh Tanpa Nama | Rabu, Jun 27, 2007 | , , , | 4 komen »



(jalan harmoni 11/3)




(foto hadapan rumah 32A , Jalan 11/3)

Group ini dibuka oleh saya Khusairi dan isteri Rini yang beralamat di No. 32A Jalan Harmoni 11/3. Disini adalah tempat untuk maklumat aktiviti bagi komuniti kawasan perumahan Taman Harmoni Seksyen 6 Bandar Teknologi Kajang 43500 Semenyih Selangor DE. Saya telah berpindah masuk pada hari Sabtu 23 Jun 2007. Saya menpunyai 2 orang anak yang sulong perempuan Nursyazmimi Salsabila (4tahun) dan lelaki Mohamad Khuzairi (2tahun).Semua penduduk disini dialu-alukan menjadi ahli. Jika anda ada pendapat atau idea sila berikan seperti menghantar aktikel, gambar dll yang berkaitan dengan komuniti ini. Kerjasama anda semua amatlah saya hargai.

4 komen

  1. mazli // Isnin, 18 Mei, 2009  

    x lama lg... aku pun akan menjadi penghuni di jalan ni

  2. Unknown // Selasa, 23 Jun, 2009  

    mazli welcome to taman harmoni...

  3. mazli // Isnin, 29 Jun, 2009  

    tq ... kalau dapat kunci hujung bln 7 ni ... lepas raya kot pindah sana ..

  4. Unknown // Selasa, 14 Julai, 2009  

    ooo nanti boleh buat 'open house' :)